Vraag

Heractivatie abonnement

  • 4 March 2024
  • 2 reacties
  • 38 Bekeken

Reeds deze middag om 13u51 werd mijn achterstallige factuur betaald en werd er mij verteld dat mijn ingeperkte diensten na 4 uur terug geactiveerd zouden worden. Nu zijn we ondertussen 5u later en kan ik nog steeds geen gebruik maken van mijn telefoonabonnement. Op de klantendienst informeerden ze mij dat een ticket is aangemaakt en de diensten reeds geactiveerd zouden zijn, maar dit is niet waar. Absurd om 30€ heractivatie kosten aan te rekenen bij de volgende factuur als de diensten niet eens werken wanneer het zogezegd terug zou moeten werken.. 
 

Klantennummer: 2824****


2 reacties

@kvanremoortere 

Omdat de PX forummedewerkers u zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of er om gevraagd wordt.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +3

@kvanremoortere 

excuses voor late reactie hier;

ik zie dat het ondertussen in orde is. 

Er is een eenmalige commerciële geste voor de kosten aangevraagd.

mvg, Tina

Reageer