Vraag

heb pay&go herladen maar belwaarde niet gekregen

  • 23 February 2021
  • 9 reacties
  • 145 Bekeken

Hallo, ik heb deze morgen mijn Pay&go herladen met 10€, maar de belwaarde is niet verhoogd. Wat kan ik doen?


This topic has been closed for comments

9 reacties

Dag Heidie

Dit is ontvangen.

 

met dank

Marnix

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @marnixve ik heb 10 EUR toegevoegd!

Dag Heidi

 

Ja die heb ik.

 

 

mvg

Marnix

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @marnixve wij zien geen herlading, heb je een betalingsbewijs? Groetjes, Heidi

Beste

Gegevens werden aangepast.

 

mvg

Marnix

@marnixve 

Omdat de PX forummedewerkers u zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven, als ze de draad hier opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of er om gevraagd wordt (bvb omtrent wel P&G nummer het hier gaat).
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Beste

Mijn vrouw is overgestapt naar een Pay&Go abonnement.

Ik heb deze gisteren via mijn account opgeladen met €10.

De belwaarde is niet verhoogd?

 

mvg

Marnix

Reputatie 7
Badge +3

@adelinvdb  10 euro belkrediet werd toegevoegd aan jouw gsm-nummer. Groetjes, Antonella

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens in je forumprofiel plaatsen, doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
→ ForumProfiel gegevens invullen/aanvullen 

( in het vak "Ticket (Privé)" kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt zoals bvb het betreffende P&G nummer waarover het gaat).