Hallo, ik heb deze morgen mijn Pay&go herladen met 10€, maar de belwaarde is niet verhoogd. Wat kan ik doen?
Dag Heidie
Dit is ontvangen.
met dank
Marnix
Dag
Dag Heidi
Ja die heb ik.
mvg
Marnix
Dag
Beste
Gegevens werden aangepast.
mvg
Marnix
Omdat de PX forummedewerkers u zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven, als ze de draad hier opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of er om gevraagd wordt (bvb omtrent wel P&G nummer het hier gaat).
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Beste
Mijn vrouw is overgestapt naar een Pay&Go abonnement.
Ik heb deze gisteren via mijn account opgeladen met €10.
De belwaarde is niet verhoogd?
mvg
Marnix
Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens in je forumprofiel plaatsen, doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
→ ForumProfiel gegevens invullen/aanvullen
( in het vak "Ticket (Privé)" kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt zoals bvb het betreffende P&G nummer waarover het gaat).
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.