hallo, op het ogenblik dat ik mijn factuur binnenkrijg via mail krijgt mijn dochter, die al 6 jaar elders woont, ditzelfde factuur via sms. In mei 2019 heb ik hierover gebeld met de klantendienst, hun antwoord hierop : dit is niet mogelijk mevrouw, uw dochters gsm nummer staat hier niet geregistreerd. Na mijn aanduiding dat zij toch wel degelijk die sms krijgt is mij verteld dat er een dossier Vancouver worden opgemaakt. Sindsdien heb ik nog tweemaal naar de klantendienst gebeld omdat er nog steeds niets opgelost was. Op 4 december 2019 hen ik tenslotte, na weeral een sms met mijn factuur, een mail gestuurd naar proximus. Op 13/12 kreeg ik telefoon van proximus dat mijn dochters gsm stond genoteerd als contactpersoon, dat klopt maar is ondertussen 10 jaar geleden, maar dat die nu geschrapt werd. Dus alles opgelost! Helaas kreeg ze vanmorgen weer een sms met mijn factuur. is er iemand die dit ook heeft meegemaakt en hoe dit heeft opgelost. Mvg Myriam