Vraag

gsm besteld met abonnement, betaald maar geen mail met bevestiging ontvangen

  • 4 April 2023
  • 4 reacties
  • 109 Bekeken

Beste

 

Ik heb gisteren een mobiele telefoon besteld met een abonnement. 

Ik heb deze al betaald, en volgens de website was alles goedgekeurd (ID, adres,...) nu heb ik tot op heden nog steeds geen email ontvangen met het bewijs van betaling/ orderbevestiging. Op de website stond dat deze donderdag geleverd zou worden. Natuurlijk kijk ik hier naar uit :)) maar ik vind het lastig dat ik geen opvolging van men bestelling heb.

Weet er iemand hoe het komt dat ik nog geen mail ontvangen heb? 

 

Ik hoor het graag 😃

 

Mvg

Kenzie Vandenborre


This topic has been closed for comments

4 reacties

TIP:  Omdat de PX forummedewerkers dit ook zouden kunnen natrekken, als ze morgen de draad hier terug opnemen,  en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

TIP:  Omdat de PX forummedewerkers dit ook zouden kunnen natrekken, als ze morgen de draad hier terug opnemen,  en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Dankuwel  voor de tip! Heb men gegevens ingegeven😁

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Kenzie order R4WEBSHOP017539607 is in behandeling, alle info volgt! Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

@Kenzie  Dag, ik zie dat je het toestel in ontvangst genomen hebt op 6/4/2023 om 11u17. Groetjes