Vraag

goedkopere formule

  • 26 October 2023
  • 5 reacties
  • 110 Bekeken

Reputatie 1

goeiedag, ik schrijf deze in naam van mijn moeder…

 

heb een vraag die ik eigenlijk al eens heb gevraagd en zonder succes, maar ik probeer het toch nog eens.

mijn moeder zou graag een goedkopere formule willen gebruiken, omdat ze praktisch geen of toch heel weinig internet gebruikt, of het is wat youtube en emails, voor de rest dus niets, ze betaald eigenlijk veels te veel voorwat ze het maar gebruikt, voor een aleenstaande gepensioneerd persoon is 110€ veels te veel.

 

1gigabit download is dus totaal niet nodig, kan dit niet lager en goedkoper ?

mss zijn er nog andere opties die niet nodig zijn.

 

met een laag pensioentje kan ze dit niet meer bolwerken, en is er sprake om over te schakelen naar goedkopere concurrenten, 110€ is gewoon te duur voor mijn moeder.

 

graag hoor ik een oplossing, lukt dit niet is de kans groot dat ze Proximus zal verlaten.

 

alvast bedankt.


5 reacties

Is ze dan niet beter af bij scarlet → packs (scarlet.be)

Reputatie 1

had ik aan zitten denken, maar die bieden enkel trio packs aan zo te zien,

mijn moeder zou toch nog graag mobiel en vaste telefoon willen gebruiken incl. internet en tv.

ik zie ook dat hun tv boeket geen extra national graphics zenders aanbied, die zou ze ook graag willen behouden, mss vraagt mijn moeder dan teveel van het goede misschien ?

@Christine51 

Scarlet trio( int/tv/vaste telefoon) + pickx mix  nl (Nat Geogr wild)+ mobiel van Scarlet apart  alles  ongeveer € 65 ..

Even rondneuzen op de website van Scarlet.

Mvg

Artie

 

Reputatie 1

toch vreemd dat PX hier niet wil op ingaan, of toch op z’n minst eens reageren.

waar ze wel goed in zijn zijn de prijzen omhoog halen natuurlijk, ‘t is al niet duur genoeg...

Reputatie 7
Badge +3

@Christine51 

het spijt me,

maar voor nazicht van producten en prijzen verwijzen we je ofwel naar onze website ofwel naar de klantendienst ofwel een shop…

in de shop kunnen ze je concrete info geven voor haar situatie.

Groeten

Tina

Reageer