Skip to main content

Beste,  

Ik ben een trouwe klant alsook correcte betaler. Kan hiervoor een getrouwheidskorting toegekend worden?

Alvast bedankt. 
 

 

@Carinever Omdat de PX moderatoren dit zouden kunnen beter/vlotter verder onderzoeken, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of belangrijk acht ivm je vraagstelling.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


@Carinever

we vragen na of er voor jou mogelijkheid is.

Bij toekenning ontvang je een bevestigingsmail

groeten

tina


Beste,

ik zie dat ook bij mij mijn getrouwheidskorting vervallen is. Mag ik vriendelijk vragen om deze terug te activeren als trouwe vaste klant bij proximus.

 

Ik dank alvast voor de puik werk en diensten ;)

 

Groetjes

Ufuk


@ufuk 

beste,

Het nodige werd gedaan.

Je ontvangt een mail ter bevestiging.

Groetjes

Tina


@ufuk

beste,

Het nodige werd gedaan.

Je ontvangt een mail ter bevestiging.

Groetjes

Tina

Beste tot heden nog geen bevestiging gekregen alsook nieuwe factuur gekregen zonder enige getrouwheidkorting toegekend.

alvast bedankt om na te kijken,

mvg

ufuk


Reageer