Skip to main content

Beste,

Sinds april 2021 krijg ik als trouwe klant een getrouwheidskorting van 5 euro per maand; op onze factuur staat deze vermeld als: “Promoties: uw trouw beloond: internet”. 

Ik weet dat we dit elk jaar steeds zelf opnieuw moeten aanvragen. Er is intussen alweer een jaar voorbij, dus bij deze dan ook mijn vraag: kan deze getrouwheidspremie van 5 euro per maand opnieuw worden verlengd voor een jaar aub? Dit zou in huidige tijden waarin alles steeds maar duurder wordt een zeer welkom cadeautje zijn.
De facturen staan op naam van mijn man; zijn naam en ons klantennummer staan vermeld in mijn profiel.
Alvast bedankt om mijn vraag te behandelen.
Vriendelijke groeten.

Dag @Sandra_065 we doen het nodige, bevestigingmail volgt! Groetjes, Heidi


@HeidiE : dag Heidi, ik kreeg de bevestigingsmail, maar heb even gewacht met mijn reactie tot ik mijn eerstvolgende factuur doorkreeg 😉.

De getrouwheidskorting staat er op! Heel hartelijk bedankt om dit voor mij in orde te brengen! Toch wel leuk dat je als trouwe klant een korting kan krijgen.😀

Groetjes.


Hallo,

 

Ik heb hetzelfde probleem en heb plots op, de factuur van  juli (zojuist ontvangen) een gereduceerde korting van 1,61 euro ipv 5,00 euro! Kan Proximus dit aub terug aanpassen! Gegevens (klantnr) staan in mijn profiel. Ik heb deze korting al jaren als trouwe klant en wil dat graag zo houden. Bij voorbaat dank! Met vriendelijke groeten,


@AVI 

korting was geldig tot 11 aug, dus berekening pro rata.

We doen het nodige om een nieuwe korting te activeren.

Bevestigingsmail volgt en deze hernieuwing zal zichtbaar zijn op volgende factuur.

mvg,

Tina


Beste,

 

Zou het mogelijk zijn mijn getrouwheidskorting te verlengen?

Je kan mijn klantnummer terugvinden in mijn profiel.

 

Bedankt!

Groeten,

Joeri


Beste, 

Ook ik zie dat korting pro-rata werd verrekend op de laatste factuur.  

Kan nieuwe korting bekomen of verlengd worden?

Dank voor antwoordje terug.

 

Ps ben al heel leven lang proximusklant en zou dit graag behouden


@JoeriO  Dit is in orde. Je ontvangt hierover een mail. Groetjes,

 


@Rudi1169  Je gaat ook een bericht van wijziging ontvangen. Groetjes Luc


Beste

Kan je eens checken of ik recht heb op een getrouwheidskorting?

Met vriendelijke groeten

Peter

 


Dag @Peter1970 activatie vanaf 01/09/2024 - looptijd 12 maanden. Bevestigingsmail volgt! Groetjes, Heidi


Beste,

Ook bij mij zie ik op de factuur dat de getrouwheidspremie van €5 plots is weggevallen voor internet.

Graag opnieuw activeren.

Vriendelijke groeten, 

Shanna.


@sd85 

het nodige werd gedaan.

bevestigingsmail volgt.

groeten

Tina


Beste.
Graag getrouwheidspremie internet ook bij mij activeren aub !
dank je wel


@Bee Kan u uw klantgevens(klantnummer, gsm-nummer)aanvullen op uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel


@Joel M Profile aangevuld. Alvast bedankt,groetjes,Bee


@Bee 

Maandag pas komen de PX moderatoren hier terug langs.

@Joel M Profile aangevuld. Alvast bedankt,groetjes,Bee

@Bee Kan u uw klantgevens(klantnummer, gsm-nummer)aanvullen op uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

Beste.
Graag getrouwheidspremie internet ook bij mij activeren aub !
dank je wel

 


@Bee Ik heb de getrouwheidskorting op uw internet ingeleid via order R000000110000VGEO3.Van de wijziging krijgt u nog een bevestiging op mail.Groetjes,Joel.


Dank je wel @Joel M 


@Bee Graag gedaan.Groetjes,Joel


@Joel M 

De getrouwheidskorting voor internet loopt eind deze maand ook af bij mij. Is het mogelijk deze te verlengen met ingang vanaf 1 november 2024?


De mijne gaat in vanaf 10 november. Ik heb de ervaring dat ik pas verlenging mag vragen vanaf 10 november - niet eerder!
Ik heb op die maniet al een dag zonder korting gefactureerd gekregen (die dan wel op mijn vraag werd recht gezet).
Waarom wordt de korting niet automatisch gegeven van jaar tot jaar? Zolang we trouwe klant blijven verdienen we toch een korting, nietwaar?


@rsca_rsca @Mutlie De getrouwheidskorting kunnen we pas aanpassen op de vervaldag.Best ons dan een seintje geven zodat we het nodige kunnen doen.Groetjes,Joel


@Joel M Ik zie dat mijn trouwe klanten korting al 2 maanden niet is verrekend. Kan u eens kijken voor een mogelijke verlenging.Alvast bedankt.

mvg


Reageer