Skip to main content

Beste word de getrouwheidskorting nog gegeven aan langdurige klanten want is ineens gestopt had  gebeld en nogal een onvriendelijke medewerkster aan de lijn gekregen precies of die dat zelf moest betalen

@Roeland22 

Deze komt inderdaad jaarlijks te vervallen en dus best afwachten tot een PX moderator dinsdag je verder kan helpen.

Daarom ook best in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens aanvullen (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden indien gewenst. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


@Roeland22

Beste,

ik heb de vervallen korting kunnen hernieuwen. 

je nieuwe aanrekening wordt op 3-1 opgemaakt, ik weet niet of hij dan al zichtbaar gaat zijn

volgende maand zeker wel… 

Groeten

Tina


Reageer