Vraag

getrouwheidskorting

  • 25 August 2022
  • 17 reacties
  • 366 Bekeken

Beste,

Kan ik als trouwe proximusklant een getrouwheidskorting krijgen? En zo ja, wat moet ik daar voor doen?

Alvast dank.


17 reacties

Gewoon  zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee aan de slag kunnen morgen, om verder na te trekken wat als korting mogelijk is voor u. 

dank je wel.

Reputatie 7
Badge +3

@frank5466  Dag Frank een getrouwheidskorting is toegevoegd, dit voor 12 maanden. Groetjes en een fijn weekend.

Beste,

Deze maand loopt mijn getrouwheid korting af op mijn internet kan ik eventueel een nieuwe korting krijgen of zijn er nu nog betere kortingen gelieve mij dan de deze te geven aub 

Mvg Anja 

@Anja.P 
TIP:  Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze de draad hier opnemen, om je verder te helpen: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Anja.P we verlengen de korting vanaf 01/04/2023. Bevestiging volgt! Groetjes, Heidi

Bedankt HeidiE voor devlugge reactie 

Mvg Anja P 

Beste,

 

Ik wist niet dat proximus een getrouwheidskorting geeft.

Waar moet ik zijn om deze te kunnen aanvragen of te bekrijgen?

@Sonjah je bent hier op de juiste plaats, gewoon afwachten tot een Proximus moderator je verder kan helpen hiermee.

Reputatie 7
Badge +3

@Sonjah  Dag Sonja, dit is in orde, je gaat nog een bericht van wijziging ontvangen. Groetjes

@Sonjah  Dag Sonja, dit is in orde, je gaat nog een bericht van wijziging ontvangen. Groetjes

Dank je ,

 

Ik heb zonet 2 sms’en ontvangen met dat een product werd geactiveerd, ik veronderstel dat deze hier vandaan komen?

Ik wil ook graag een korting. Hoe meld ik me hier voor aan? 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Nathyves jullie genieten al van korting, op je factuur: ‘Uw trouw beloond: Internet’. Als deze afgelopen is, kunnen we kijken voor een eventuele verlenging. Groetjes, Heidi

Dag,

Ik zie dat op mijn factuur de korting is verlopen.Kan ik langs deze weg dit ook verlengen?

Dank bij voorbaat.

Groeten,

Elsermans Gummarus.

Beste

Kan ik ook genieten van een getrouwheidskorting?

 

Mvg

Vincent Lion

Reputatie 7
Badge +3

@Drefacteur 

je hebt je vraag ook via een ander topic gesteld en ze werd daar beantwoord :-)

 

@Vinnie94

Forum profiel : (inloggen - avatar aanklikken  scherm bovenaan - profiel bewerken en ons informeren als t OK is…. )

Graag je klantgegevens zo goed mogelijk invullen  dan kijken we de mogelijkheden na.

Groetjes 

Tina

@Drefacteur

je hebt je vraag ook via een ander topic gesteld en ze werd daar beantwoord :-)

 

 

@tina.b 

Heb het gezien,bedankt voor het antwoord.

Groeten,

Gummarus (André)

Reageer