Beste,
Kan ik als trouwe proximusklant een getrouwheidskorting krijgen? En zo ja, wat moet ik daar voor doen?
Alvast dank.
Beste,
Kan ik als trouwe proximusklant een getrouwheidskorting krijgen? En zo ja, wat moet ik daar voor doen?
Alvast dank.
Gewoon zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee aan de slag kunnen morgen, om verder na te trekken wat als korting mogelijk is voor u.
dank je wel.
Beste,
Deze maand loopt mijn getrouwheid korting af op mijn internet kan ik eventueel een nieuwe korting krijgen of zijn er nu nog betere kortingen gelieve mij dan de deze te geven aub
Mvg Anja
TIP: Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze de draad hier opnemen, om je verder te helpen: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.
Dag
Bedankt HeidiE voor devlugge reactie
Mvg Anja P
Beste,
Ik wist niet dat proximus een getrouwheidskorting geeft.
Waar moet ik zijn om deze te kunnen aanvragen of te bekrijgen?
Dank je ,
Ik heb zonet 2 sms’en ontvangen met dat een product werd geactiveerd, ik veronderstel dat deze hier vandaan komen?
Ik wil ook graag een korting. Hoe meld ik me hier voor aan?
Dag
Dag,
Ik zie dat op mijn factuur de korting is verlopen.Kan ik langs deze weg dit ook verlengen?
Dank bij voorbaat.
Groeten,
Elsermans Gummarus.
Beste
Kan ik ook genieten van een getrouwheidskorting?
Mvg
Vincent Lion
je hebt je vraag ook via een ander topic gesteld en ze werd daar beantwoord :-)
Forum profiel : (inloggen - avatar aanklikken scherm bovenaan - profiel bewerken en ons informeren als t OK is…. )
Graag je klantgegevens zo goed mogelijk invullen dan kijken we de mogelijkheden na.
Groetjes
Tina
je hebt je vraag ook via een ander topic gesteld en ze werd daar beantwoord :-)
Heb het gezien,bedankt voor het antwoord.
Groeten,
Gummarus (André)
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.