Vraag

Getrouwheid

  • 4 May 2023
  • 2 reacties
  • 56 Bekeken

Reputatie 1

Hallo,

 

Zou het mogelijk zijn om de getrouwheidskorting terug te activeren op mijn account aub? Zou het niet makkelijker zijn om gewoon deze eeuwig actief te houden of gewoon de abonnementen goedkoper te maken?

Niet alleen viel een paar maanden geleden de vorige korting weg, toen werd ook al een prijsstijging van 3 euro doorgevoerd (januari) en nu is de volgende (juli) reeds aangekondigd en zal er wederom 3 euro bijkomen.
Geen idee of er variaties zijn met de getrouwheidskorting maar als er bij mijn factuur elk half jaar 3 euro gaat bijkomen moet ik toch alternatieven zoeken gezien het uiteindelijk nog steeds hetzelfde traag internet, dezelfde beperkte wifi en dezelfde (herstart)decoder is zoals 1-2 jaar geleden… (en lijkt me dat jullie toch wel wat cash over moeten hebben gezien jullie geen dividenden meer gaan uitkeren :p)

 

PS: kan de Pickx app ondertussen al streamen naar de chromecast of nog altijd niet?

 

Mvg,

Peter


2 reacties

Ter bijkomende info voor de PX moderatoren: best ook opgeven welke type chromecast dongle je hebt en via welke OS (iOS of Android)  want zou kunnen een rol spelen. Want bij mij werkt de app toch nog altijd via mijn chromecast HDMI dongle zowel via android als iOS.

Reputatie 1

Sorry, was wat te snel met mijn “PS”, ik doelde uiteraard op het AndroidTV gebeuren zodat er niet telkens omslachtig moet gecast worden.

Heb nog de oude Chromecast, maar zodra Pickx op androidtv komt switch ik naar de laatste chromecast.

Langs ene kant zou je kunnen zeggen dat het commercieel voor PX beter is om het zogezegd nog niet klaar te hebben, langs andere kant vind ik persoonlijk 8/maand voor een extra decodertje in de slaapkamer wat veel dus zou ik hem zowiezo binnenkort terugsturen.

En bizar dat het dan wel zou gaan met AppleTV maar niet met Android? Zou grappig zijn als Google dezelfde redenering zou toepassen voor hun diensten: “ah, jij hebt mobiel abonnement van Proximus? Sorry, onze android versie werkt niet op het mobiel netwerk van PS ^^”

 

Reageer