Ik heb een GSM abonnement via mijn werkgever (Canon) waar ik voor persoonlijke uitgaven (4411) gefactureerd wordt. Ik kan deze facturen niet meer zien op MyProximus (web & app). Ik heb deze facturen nodig om mijn onkosten te declareren. Zolang ik niet aan mijn facturen kan betaal ik dus niet meer. Blijkbaar ontvangen mijn collega’s deze facturen via mail, maar ik krijg enkel een SMS met het te betalen bedrag.
Klantnr. 95xxxxx
Profiel aangevuld
Beste,
Wij zijn reeds jaren klant bij proximus. reeds geruime tijd kunnen we onze facturen niet meer raadplegen. Als we inloggen op MyProximus en dan naar facturen gaan krijgen we een 404 boodschap.
wat gaan jullie hier aan doen.
Mvg
Etienne Rogiers
Voor Klokskekeur
Beste,
als je in je forumprofiel je klantgegevens invult, zullen we dit verder laten nakijken:
Ter info: Forum Profiel
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen, en
> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten
En laat ons iets weten als t ingevuld is….
groetjes
Tina
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.