Skip to main content

Het is echt triestig hoe jullie met nieuwe klanten omgaan.

Op 1 april kwam de technicus, die vond de kabel niet dus nieuwe afspraak (-1 dag verlof).

Op 12 april zou de lasser komen en onze kabel leggen en nieuw pack aansluiten.

Schitteren die lasser kwam al op 9 april maar enkel om de kabel te leggen (trouwens zonder mondmaskers) (-1 dag verlof). Op 12 april (-1 dag verlof) gewacht op de technicus voor de aansluiting.

Niemand gezien. Gechat met klantendienst, er ging zeker nog iemand komen.

Twee uur later (19 u) gebeld met klantendienst (blijkt dat er geen afspraak gepland stond.

Ticket aangemaakt, ze gingen binnen de 48 uur bellen. NIET DUS!!!!

Jullie willen precies geen nieuwe klanten?

Graag had ik dit ASAP opgelost!!!!!!! IK HEB HET GEHAD!!!!!

@Emar 

Oprechte excuses dat dit zo gelopen is.

We willen dit verder opvolgen/oplossen.

kan je aub in je profiel je klantgegevens en een contactnummer invullen ? geef een seintje als t ingevuld is...

Dan doen we het nodige.

Met vriendelijke groeten,

tina


Mijn profiel is bijgewerkt.

 


@Emar  Dag, dossier 48006741 is aangemaakt. De beheerder van dit dossier  zal contact met je opnemen. Groetjes Luc


Goeiemorgen,

Ondertussen is vrijdag de technicus langs geweest voor een storing op een onbekend telefoonnummer.

Deze heeft een herstelorder aangemaakt om ons te kunnen aansluiten (tv, internet,...).

Nu staat onze bestelling nog steeds open, dus geen code voor Disney+ enzovoorts.

Het draait echt in de soep.

En de klantendienst kan gewoon niet helpen (deze hebben nergens autorisatie toe) en sturen je gewoon van het kastje naar de muur. Of vragen je continu om 48 uur te wachten.

Echt triest!


@Emar

Het lopende order wordt zo spoedig mogelijk afgewerkt.

Je hebt mijn nummer indien je vragen hebt :-)

Ik volg het dossier helemaal op tot het einde.

Groetjes

Tina


Mijn raad aan andere klanten met klachten.

Zorg dat je Tina krijgt om je problemen op te lossen.

Dit gaat supervlot en met een mega glimlach.

Je bent een juweeltje!

Duizendmaal dank


@Emar 

alles graag gedaan :-) 

alle orders zijn ondertussen doorgestroomd:

procedure voor disney+ zal door disney wel opgestart worden. 

laatste gsm is aangepast naar flex+ (bevestiging is verstuurd via mail) 

 

bedankt voor het compliment aan mijn adres :-)

ik weet dat mijn andere naaste collega’s hier op het forum hetzelfde zouden gedaan hebben… we zijn een goed team.

 

Groetjes !

Tina

 

 


Reageer