Vraag

geen hulp

  • 2 January 2024
  • 1 reactie
  • 41 Bekeken

Al een aantal weken blijft het scherm van mijn tv boven in de slaapkamer hangen. Ik probeer eerst zelf dit probleem op te lossen: kabels checken, modem aan/uit, decoder aan/uit en dit meerdere malen!

Uiteindelijk besluit ik om toch naar proximus te bellen. Daar wordt een reset aangeraden, omdat ik dit nog niet gedaan had, denk ik dat dat de oplossing is voor mijn probleem.

Na misschien een week 5x te resetten besluit ik, nadat ik op nieuwjaarsavond geen tv kan kijken, om ‘s ochtends op 2 januari weer te bellen. Na eerst dat onnozel menu te doorlopen en te horen dat ik zelf mijn problemen kan oplossen, krijg ik iemand aan de lijn. Mijn probleem blijkt heel moeilijk te verstaan, ik heb terug tv (maar waarschijnlijk vanavond niet!), dus heb ik geen probleem!

Bij deze zal ik dan in het vervolg mijn factuur halveren aangezien ik geen tv kan kijken wanneer ik dat wil! 

Braaf en goed, maar onnozel ben ik niet!


1 reactie

@Valerie VDB 

Omdat de PX forummedewerkers je zouden kunnen hierbij verder helpen en meer info geven, als ze de draad hier opnemen: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Reageer