Beantwoord

GEBREK AAN SERVICE BIJ PROXIMUS - FACTUREREN ZONDER REDEN EN WEIGEREN DIT OP TE LOSSEN!!

  • 1 February 2018
  • 1 reactie
  • 144 Bekeken

Klantnummer 611791972
Factuurnummer 6707142572

VERLOREN TIJD: 8 werkuren!!

Na einde contract hebben wij conform uw voorwaarden alle toestellen teruggebracht naar een Proximus winkel. U stuurt op 07/12/2017 onterecht een factuur van 198 euro als aanrekening voor deze toestellen omdat deze volgens u diensten niet werden teruggebracht, terwijl wij dit dus wel correct hebben gedaan!!

Wij hebben een ontvangstbewijs van uw proximus center in gent centrum dat wij alles hebben teruggebracht op 15/11/2017!

Na diverse telefoons stelt u diensten vast dat het proximus center gent dit niet corret heeft ingevoerd. Op uw vraag gaan wij daarom op 03/01/2018 opnieuw naar de proximus winkel om een nieuw document te laten opmaken. Hier krijgen wij opnieuw een bewijs dat wij alles correct hebben binnengebracht.

Deze week ontvingen wij echter een rappel van uw diensten voor de onterechte factuur van 07/12/2017 met verzoek dit te betalen of er worden nog extra kosten aangerekend ....

In totaal hebben wij al 8 werkuren verloren door uw onkunde en riskeren wij nu nog een extra boete te ontvangen. Wij wensen hiervoor onmiddellijk een oplossing te bekomen!!

Onbegrijpelijk hoe jullie ex klanten kostbare tijd nutteloos kunnen doen verliezen! Wij hebben nog geen seconde spijt gehad van het einde van ons contract bij Proximus
icon

Beste antwoord door FreyaVR 2 February 2018, 10:59

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Beste steven, het spijt me dit alles te vernemen. Ik heb bij deze het nodige gedaan om deze kosten te crediteren. Groetjes Freya

Reageer