Vraag

Foutief bedrag op factuur

  • 5 October 2020
  • 1 reactie
  • 129 Bekeken

Beste,

Ik kom terecht op dit forum omdat het mij nu eenmaal zo moeilijk wordt gemaakt om klacht in te dienen.

Onze eerste factuur bedraagt 168,99 euro, wij hadden eigenlijk iets anders ingeschat. Normaal gezien onze maandelijkse kosten qua interverbruik (49,99) plus installatie kosten van (59). We zijn net verhuisd en gebruiken enkel het internetpakket, vorige huurder heeft integraal het vorige pakket/decoder plus modem teruggestuurd. Wij worden nu het volledige bedrag aangerekend, terwijl dit niet klopt.

Bij overdacht hebben wij het overdrachtformulier ingevuld en op 17 september hebben doorgestuurd naar hbs.sessions.nl@proximus.com.

Gelieve dit zo snel mogelijk te verbeteren. We hebben al enkele keren gebeld, maar niemand kan ons helpen. Wij kunnen deze factuur niet betalen, indien dit niet opgelost wordt.

 

Alvast bedankt.

Groeten,

Gerd


1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

@GerdV 

Vul je in de profielgegevens ook jouw gegevens aan (naam, klantennummer, telefoonnummer, gsm-nummer)? Dan kijk ik dit graag verder voor je na.

Gegevens noteren in je profielgegevens doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd.

Dank je wel.

Groetjes,
Antonella

Reageer