Beantwoord

Fout facturen

  • 7 February 2018
  • 1 reactie
  • 127 Bekeken

Beste,
Er is maar weer een probleem met julie facturatie (zoals altijd teveel)
Ten eerste:
Op my proximus stonden er begin januari nog 2 rekeningen open:
45 euro als ook 20,87euro. In De samenvatting met totaal verschuldigd bedrag stond er 77,87 euro. En dat is ook de rekening die ik heb gekregen. Maar iedereen die kan rekenen weet dat 45 +20 geen 77 is. Kunnen jullie dit verklaren?
Ten tweede:
Jullie rekenen 15 euro per aanmaning aan. Dat moet ik aanvaarden. Maar het is niet correct aanmaningen op 29 december en 1 dag later op 30 december te versturen( volgens factuur want die van 30 december heb ik nooit gekregen) en iedere keer 15 euro aan te rekenen!! Dit weiger ik te betalen, er is altijd een minimum tijd voor de volgende aanmaning mag komen!!

Ondertussen heb ik 2x15 euro aanmaning en de openstaande relening betaald =in totaal 50,87 euro.

Ondertussen wel weer een nieuwe rekening gekregen met 27,87 euro en weer de het gevaar van een aanmaning. Aangezien ik al meermaals telefonisch geprobeerd heb dit te regelen maar niemand mij kan helpen, deze keer schriftelijk. Anders stapelen jullie gewoon de aanmaningen op en doen of er nooit contact is geweest. Graag vandaag nog reactie aangezien de vervaldag vandaag is en enkel en alleen per email. Niet per telefoon aangezien mij dat dan weer geld kost!

Bedankt!
icon

Beste antwoord door KoenN 8 February 2018, 12:21

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Dag Philippai,

Kan je mij via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijk ik het voor je na.
Mvg, Koen

Reageer