Beantwoord

Fixed IP Option.

  • 18 November 2022
  • 4 reacties
  • 1258 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Op mijn factuur van november staat de optie Fixed IP Option vermeld. Op geen enkele factuur van de vorige maanden is die optie niet aanwezig.

Wat betekent dit?

Deze betalende optie heb ik niet aangevraagd, maar hoe kan ik die verwijderen?

icon

Beste antwoord door M_016 18 November 2022, 17:15

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Standaard hebt u voor breedband internet via de vaste lijn als residentiële klant een dynamisch publiek IP adres dat u bv kunt terugvinden via

What Is My IP Address - See Your Public Address - IPv4 & IPv6

Toegegeven normalerwijze wijzigt uw publiek IP adres op het Proximus netwerk reeds geruime tijd nog “vrij zelden/weinig frequent”

Als optie kunt tegen betaling (optie) een vast publiek IP adres bekomen

Indien u dit niet gevraagd hebt, kunnen Proximus medewerkers op dit publieke forum (moderatoren) dit wel annuleren; normalerwijze zal er door hen evenwel pas vanaf maandag verder op gereageerd worden 

Reputatie 2
Badge

Hopelijk lukt dit dan wel, maar mijn vorige topic “MYProximus - Overzicht”; een algemeen probleem met meerdere browsers zowel op Windows als op Mac; begonnen eind oktober; is ook nog altijd niet opgelost.

Het deelvenster ALERT verschijnt niet meer, het wieltje blijft draaien?

 

 

Reputatie 7
Badge +4

Dit laatste is vermoed ik “een algemeen IT-probleem” (ook hier het geval zie uw ander bericht), maar u kunt vermoed ik zoals Martin en ikzelf in MyProximus verder gaan en bv. “producten” kiezen

= door (interne/externe) IT-medewerkers op te lossen 

 

Bovenstaande “option fix IP” is vermoedelijk een menselijke facturatiefout die kan worden rechtgezet door een “facturatie-medewerker” zonder enige tussenkomst van IT denk ik

Reputatie 7
Badge +3

@TVK5300 

de optie fix IP is ondertussen verwijderd zie ik

Een medewerker heeft bericht van de 2 dossiers die nu momenteel lopen

Ik vraag hem alles na te kijken, te crediteren waar nodig…

Bij mij blijft het rondje nu ook draaien, ook als ik wissel van browser; dus is eerder een algemeen probleem op dit moment

IT is op de hoogte en zal dit oplossen 

Andere tab blaren zijn wel bruikbaar.

Oprechte excuses voor wat misgegaan is.

groeten

Tina

Reageer