Vraag

factuur te laat

  • 16 March 2020
  • 4 reacties
  • 166 Bekeken

Ik heb mijn factuur betaals via Myproximus zowel mijn openstaand als de gene waar ik nog tijd voor had. Nu staat er op mijn my proximus dat alles betaald is maar mijn diensten zijn niet terug geactiveerd, maar nu door de coronavirus zit ik hiet thuis met 2 kinderen die nog geen tv kunnen zien en ik kan niemand bellen zelfs niet naar de huisarts als een van ons zich niet goed voelt of met mijn familie in contact blijven ga ook niet. Ik zou het enorm fijn vinden moesten mijn diensten terug geactiveerd worden liefst zo snel mogelijk. 

 

Met vriendelijke groeten


4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Je internet, TV en telefoon zijn terug opengezet ondertussen. Veel plezier ermee. 

Beste, 

Mijn diensten werken nog steeds niet. 

Met vriendelijke groeten

Reputatie 6
Badge +3

Probeer eerst eens een herstart van uw toestellen: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_surftrouble/particulieren/support/internet/internet-thuis/problemen-met-internet/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html

Reputatie 7
Badge +4

@BIANCA2010 Ik zie geen probleem op je lijn. De modem ontvangt goed signaal en staat verbonden met het internet. Heb je nog steeds problemen?

Reageer