Vraag

Factuur stopzetting

  • 17 February 2021
  • 4 reacties
  • 120 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Beste,

 

al mijn diensten werden op 2 februari stop gezet en afgesloten

doch krijg ik een factuur voor de ganse maand februari ...raar ;;

ik weiger deze dan ook te betalen , waarvoor jullie ook schriftelijk zijn voor aangeschreven

doch zoals we gewoon zijn van Proximus ‘ geen reactie ! …

Jullie hebben tevergeefs geprobeerd via domiciliering het toch van de bank af te halen , maar spijtig

ik heb jullie geblokkeerd op mijn bank ;;;

Jullie hebben meer als tijd genoeg om voor 2 dagen een afrekening te maken , ipv een hele maand , wat niet correct is , en er wel over is … schandalig noem ik dat 

Graag correctie !!


4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Danny64 Bedankt voor de feedback.Fijne dag nog toegewenst.Groetjes,Joel

Reputatie 4
Badge +1

Ok, Bedankt

Werd zonet betaald

 

MVG

Reputatie 7
Badge +3

@Danny64 Sorry voor de late reactie.De opzeg is in orde gekomen op 2/2/21.De nodige creditnota 7193087959, bedrag 50,71EUR is opgemaakt.U dient enkel nog het verschil van 5,21EUR over te schrijven met de huidige mededeling.(is voor abonnement tot datum van opzeg).Groetjes,Joel

 

gewoon afwachten tot hier iemand van het prox forumteam langskomt om dit verder na te trekken en je hierbij te helpen.

Reageer