melding ontvangen van onbetaalde factuur.
factuur is reeds betaald , maar in mededeling één cijfertje verkeerd
melding ontvangen van onbetaalde factuur.
factuur is reeds betaald , maar in mededeling één cijfertje verkeerd
Als dat een gestructureerde mededeling is, krijg je normaal een foutmelding als een of meer cijfers niet juist zijn, tenzij je de mededeling manueel hebt overgeschreven.
melding ontvangen van onbetaalde factuur.
factuur is reeds betaald , maar in mededeling één cijfertje verkeerd
Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze hier maandag de draad terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer je informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.
Dag
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.