Ik kan mijn facturen op geen enkele manier nog raadplegen.
Klik ik op “je factuur en verbruik” dan krijg ik de pagina over producten.
En nu?
Ik kan mijn facturen op geen enkele manier nog raadplegen.
Klik ik op “je factuur en verbruik” dan krijg ik de pagina over producten.
En nu?
kan je ze niet raadplegen via Facturen | Proximus
Je kunt je documenten altijd digitaal terugvinden, zelfs als je ze per post ontvangt.
Via MyProximus-app
Via MyProximus-web
Via e-mail/sms
Bron: Een vraag over je factuur, aanrekening of betaling? | Proximus
Bedankt Martin, maar niets van het opgesomde werkt.
In My Proximus zie ik zelfs nergens een link naar facturen, behalve beneden “je factuur en verbruik” maar dan krijg ik de pagina met producten.
O ja dit nog, de link Facturen/Proximus, ik krijg dan: Pagina bestaat niet.
Dit is de link naar je facturen → Link naar je Facturen van Proximus
Als dit ook niet lukt dan best afwachten tot Proximus forummedewerkers morgen langskomen.
vul je klantnummer , telefoonnummer enz. in je → ForumProfiel als dit nog niet moest gebeurd zijn
Die link werkt wel, en nu zie ik ook in het menu Overzicht-facturen ed. Raar
mss moet je de cookies van je browser eens wissen .
Dag
Ik kan mijn facturen niet zien alles van hierboven gerobeerd, de fout zou bij Proximus liggen en niet bij mij ?!
Als dit niet tijdig opgelost wordt wens ik geen verwijlintresten te betalen!!!
ben nieuwe klant, begint fantastisch...
Inderdaad
Status
Er loopt iets fout. Bij ons, niet bij jou! We werken er aan. Tot zo.
Ter info:
Als u uw factuur niet heeft betaald, moet de operator u verwittigen vooraleer de diensten stop te zetten.
De eerste schriftelijke herinnering is gratis. De kosten voor de daaropvolgende schriftelijke herinneringen mogen niet hoger liggen dan 10 euro.
Let op: een herinneringsSMS, die een operator u zou sturen, kan ook gelden als een schriftelijke herinnering.
probeer eens of Dit misschien helpt :
De betaler van de factuur krijgt de gespreksdetails niet te zien.
Als u het wenst, kunt u ze echter zichtbaar maken door met de gsm in kwestie gratis ‘TONEN’ te sms’en naar 8787.
Kan de betaler de details van uw verbruik zien en wenst u ze te verbergen? Sms dan gratis ‘VERBERGEN’ naar 8787 met de gsm in kwestie.
&
Als je niet betaald hebt tegen de vervaldatum, dan stuurt Proximus je een of meerdere herinneringen.
Ik moet toch eerst mijn factuur ontvangen hebben eer ik een herinnering kan krijgen? maar ik mag ze niet eens zien…
is nu in orde bedankt, ik heb gebeld :)
Inderdaad (blijkbaar tijdelijk probleem dat opgelost werd zonder enige verdere actie van de gebruiker(s))
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.