Beantwoord

Factuur fout (gsm abonnementen dubbel gefactureerd)

  • 10 januari 2018
  • 2 reacties
  • 165 Bekeken

Beste Proximus team,

Ik wil mijn factuur betwisten, en op de website staat, dat ik naar 0800 22 800 moet bellen, maar naar een aantal keuzes, die ik moet maken wordt de verbinding onderbroken (er is momenteel niemand bereikbaar).

Hoe zal ik nu mijn factuur betwisten als ik niemand bereik?

Alvast bedankt voor uw hulp.

Met vriendelijke groet,

Claudia
icon

Beste antwoord door Martin 10 januari 2018, 13:15

ofwel wachten tot hier iemand van Prox reageert
of
surf naar > contacteer onze klantendienst .
* klik achtereenvolgens op: "Regel het meteen" > "ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur"
> "klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag")
> scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"
Bekijk origineel

2 reacties

Bedankt Martin,
Klacht is ingediend.
Met vriendelijke groet,
Claudia
ofwel wachten tot hier iemand van Prox reageert
of
surf naar > contacteer onze klantendienst .
* klik achtereenvolgens op: "Regel het meteen" > "ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur"
> "klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag")
> scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"

Reageer