Beste allen,
Op voorstel van een Proximus medewerker overgestapt van Familus naar Flex. Ze hebben mij een document met “de kleine lettertjes” gemaild waarin staat:”Daarnaast belt u onbeperkt met uw vaste lijn naar alle vaste lijnen en mobiele nummers in België, alle dagen van de week, de klok rond."
Waarom staan dan ALLE gesprekken apart aangerekend onder de hoofding van mijn vast nummer ? Ik heb dus eigenlijk gewoon nul minuten gratis op mijn vaste lijn hetgeen in tegenstelling staat met wat beloofd was, via mail bevestigd én hetgeen online staat als inclusief in het aanbod (flex met family essentials).
Maar er zijn nog wat rare zaken. Ik voer geregeld gesprekken naar een GSM-nummer dat MET ZEKERHEID ook een proximus abonnement heeft (ik heb de factuur gewoon in mijn handen). Toch staat dit onder "andere mobiele netwerken". Hoe kan dit ? Dit toestel/nummer is al enkele maanden geregistreerd bij proximus.
Graag toelichting en aanpassing factuur want hier klopt één en ander niet.
Ik probeer al 9 keer 0800/22800 met telkens minstens 20 minuten wachten maar dat helpt niet. MyProximus lag ook bijna continu plat.