Mouter ter info in afwachting dat iemand van prox zelf je verder helpt:
hier heeft ook iemand een probleem → https://nl.forum.proximus.be/facturatie-betalingen-48/factuur-dubbel-betaalt-51219
Mag ik vragen was dit ook via betalen langs my Proximus app en je account ?
pas meegemaakt met ook eerste x mislukt en 2de gelukt en bleek naderhand dat wel tweemaal geld van rekening werd afgeschreven zelfs zonder het digitaal ondertekenen met cardreader
Mag ik vragen was dit ook via betalen langs my Proximus app en je account ?
pas meegemaakt met ook eerste x mislukt en 2de gelukt en bleek naderhand dat wel tweemaal geld van rekening werd afgeschreven zelfs zonder het digitaal ondertekenen met cardreader
Was inderdaad met de myproximus app.
Mag ik vragen was dit ook via betalen langs my Proximus app en je account ?
pas meegemaakt met ook eerste x mislukt en 2de gelukt en bleek naderhand dat wel tweemaal geld van rekening werd afgeschreven zelfs zonder het digitaal ondertekenen met cardreader
Was inderdaad met de myproximus app.
Bij mij ook op 27/8/2020
@Maria Van Rompaey
beste,
excuses dat dit gebeurd is.
Vul in je profiel je klantgegevens in (en geef een seintje als het gebeurd is) dan kijk ik dit na.
Meestal wordt het inderdaad wél teruggestort, hoor.
groeten
Tina
Mag ik vragen was dit ook via betalen langs my Proximus app en je account ?
pas meegemaakt met ook eerste x mislukt en 2de gelukt en bleek naderhand dat wel tweemaal geld van rekening werd afgeschreven zelfs zonder het digitaal ondertekenen met cardreader
Was inderdaad met de myproximus app.
Bij mij ook op 27/8/2020
Staan jou andere facturen in jou afschriften ook als overschrijven zoals bij mij en zelfs datum van dag eerder ?
bij mij staat rekeningsnr BE50299879731018 bij die tweede betaling , herken je deze nr van bij jou ?
@Maria Van Rompaey
je profiel was nog niet aangevuld
Aan de hand van bep gegevens ben ik op zoek gegaan naar je klantennummer en dat heb ik gevonden en aangevuld.
Ik zie ook de dubbele betalingen; Manueel krijg ik de terugbetaling er niet door. Ik vraag de financiele dienst voor hulp via dossier 46072192
1 van de nieuwe betalingen zal wellicht al gebruikt worden voor verrekening van je nieuwe aanrekening
vriendelijke groeten
Tina