Vraag

Factuur december

  • 6 January 2023
  • 3 reacties
  • 51 Bekeken

Beste

Factuur 02/12 vervaldatum 18 december 

24 december werd helft betaald

29 andere helft, alles werd netjes betaald binnen de maand waar ik gebruik gemaakt heb van jullie diensten

Toch krijg ik brief met extra kosten

Ik vind dat jullie heel snel zijn om extra kosten aan te rekenen. Ik ben klant bij jullie 2 mobiel, internet en tv. Ik heb hier geen herinnering van gekregen daar ik ook al deels betaald had

Ik ben niet bereid om die kosten te betalen

Graag een rechtzetting hiervan

Ik heb ook al meerdere malen verzocht om factuurdatum of vervaldatum aan te passen daar ik eind/begin maand wil betalen niet midden in de maand. Zonder gevolg

Ik word dit stillekes aan beu

 

 

 


 

 

 


3 reacties

Ter info: maandag komen de PX forummedewerkers terug langs op het forum om je hiermee verder te helpen.

Indien het nog niet zou gebeurd zijn, hiervoor best zoveel mogelijk (privé) gegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent). De met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel door Proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden, (bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). 
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +3

@RitaM  Ik heb deze voor je gecrediteerd t.w.v 20 euro. Fijne dag nog

 

Bedankt voor de snelle reactie

 

Reageer