factuur

  • 4 February 2020
  • 3 reacties
  • 351 Bekeken

Hallo, ik heb achterstallige facturen.. Hierdoor is mijn internet en tv en gsm afgesloten. Ik ga deze straks betalen. Maar had nog een vraagje. Kan ik onmiddellijk een nieuwe aansluiting vragen indien de achterstallig facturen betaald zijn? Mijn laatste factuur was voor de decoders maar ik wil een nieuwe aansluiting. Dien ik deze dan te betalen of gewoon te houden voor de nieuwe aansluiting? Mvg kenny


3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Tjenny  Je dossier zit bij het incassobureau Intrum. Je neemt daarom best contact op met Intrum om dit verder te bespreken. Dit kan op bu@intrum.com en 092656503. Groetjes, Antonella

Hallo, ik denk niet dat ik het incasso bureau moet contacteren. Ik kan mijn betaling toch gewoon via de app doen? Wat moet ik met mijn modem en decoder doen en die laatste factuur was enkel voor de modem en de decoder maar had graag een nieuwe aansluiting gewenst zodra de betaling gebeurd is. Word dezelfde modem en decoder gebruikt of moet ik deze binnen brengen en moet er voor een nieuwe aansluiting een ander modem en decoder gebruikt worden. Mvg kelly

Reputatie 7
Badge +3

@Tjenny 

en toch dien je dit buro op de hoogte te brengen en af te spreken met hen hoe dit best en snelst wordt afgehandeld om te kunnen afsluiten.  Indien nodig sturen zij ons bericht en zullen we je contacteren ivm nieuwe aansluiting.  

Op een andere manier geraakt het niet correct afgesloten.

Modem en decoder kan je best met de ontvangen labels laten terugsturen.  Bij nieuwe aansluiting zal er dan nieuwe apparatuur geleverd worden. 

groeten

Tina

Reageer