Beantwoord

Facturen ontvangen en geen klant meer zijn

  • 7 May 2019
  • 6 reacties
  • 353 Bekeken

Hallo, ik ben sinds 13 februari GEEN klant meer bij jullie .. heeeel ontevreden van jullie diensten waardoor ik verhuist ben naar telenet waar ik nog NOOIT problemen heb gehad... De dag zelf nog ben ik de decoders terug gaan brengen naar jullie winkel te Ieper... Alles werd ZOGEZEGT afgesloten 3 dagen nadien... ELKE maand blijf ik facturen ontvangen.... Terwijl jullie kunnen zien dat ik van geen ENKELE dienst door jullie nog gebruik van maak.... Toch elke maand bellen en het antwoord krijgen dat dit nu in orde is .. net toch nog een factuur ontvangen per mail!!! Communiceren jullie wel? Noteren jullie wel in jullie dossier dat ik belde voor steeds hetzelfde probleem??? Neen dus... Aub kijk hier toch eens voor zeg voor ik verdere stappen onderneem! Diensten aanrekenen waarvoor geen gebruik.... Hoe zou u zelf zijn als OUDE klant?? mijn geduld raakt serieus op... sorry maar vriendelijke groeten van mij krijgen jullie niet meer doordat jullie ook geen begrip opbrengen! Heb al 3 klanten van jullie kunnen overtuigen om over te stappen ! Ben jullie kots maar kots beu!
icon

Beste antwoord door Anonymous 27 May 2019, 09:27

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Louter ter info: Morgen als iemand van Proximus hier terug op het forum passeert zullen ze dit wel voor je kunnen rechtzetten.
Hallo Kels7
Dat klinkt effectief helemaal niet goed allemaal. :(
Kan je mij via een privébericht het klantennummer doorgeven?
Dan kijk ik dit voor je na.
Groetjes
Samantha
Dank je voor u aandacht 6********.
Mvg Kelsey
Ter bijkomende info: privébericht sturen kun je door op de naam van de Proximus medewerker te klikken die je vraagt om een privébericht te sturen, in dit geval hier is dit SamanthaV .
Hallo Kels7
Er is technisch gezien effectief iets misgelopen in onze systemen.
De nummers zijn overgegaan, maar door het technisch probleem, lijken ze nog actief te staan bij ons.
Het nodige is ondertussen gedaan om dit recht te zetten.
Ik doe ook het nodige op de correcties op te maken.

Onze excuses voor het ongemak.
Kels7
Het is allemaal in orde gebracht, en de nodige correcties zijn gedaan.
Nog 1 negatieve aanrekening zal in de loop van deze week verstuurd worden.
En dan is nog 1 openstaande factuur dat betaald moet worden, voor het GSM toestel.
Eens deze is betaald, wordt het oude klantennummer volledig afgesloten.