Skip to main content

Opeens moet ik 40 euro extra kosten betalen.

10 euro herinnering en 30 euro buitengebruik en wederindienst.

 

Dit terwijl ik nergens in fout ben…

Een factuur verhogen met ineens 40 euro.

Ik ben al zeker 10jaar klant bij jullie, is dit de manier waarop klanten behandeld worden? Mijn "contract" loopt bijna af, miss toch eens opzoek gaan naar een andere provider.

Best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen om dit verder na te trekken van zodra ze hier de draad terug opnemen maandag.  

NB: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.


@DSE86  Deze kosten zijn aangemaakt nadat u op 30/11 op minimum dienst bent gezet naar aanleiding van een betaalbelofte die niet nagekomen is. Een automatische betaling is hier handig voor. Ik heb u eenmalig, commercieel en zonder enige nadelige erkentenis deze kosten gecrediteerd. Groetjes Luc