Skip to main content

Goedendag

Ik ben een epic combo abonnement aangegaan, maar ik had nog niet geactiveerd en ik kijk nu in mijn proximus app dat mijn gsm abonnement wel al is veranderd, maar wij wouden ons abonnement pas over 2 weken starten, weet er iemand wat we moeten betalen de volgende facturatie, alleen mijn telefoon of het volledig abonnement?

Bedankt 

FYI: Pas morgen komt er iemand langs die van proximus zelf is.


FYI: Pas morgen komt er iemand langs die van proximus zelf is.

Ja ik weet het maar ik dacht ik plaats het nu al want op telefoontjes en op messenger antwoorden ze niet in de week als ze dat doen heb je geluk


Inderdaad velen melden dit dat ze niet binnen geraken op de helpdesk of geen reactie krijgen, ook niet langs de andere wegen, dan is het logisch dat je langs het forum ook probeert.


@joy_gr  Dit wordt automatisch pro rata (her)berekend op de factuur. Groetjes, Antonella


Oke bedankt!

 


Reageer