Skip to main content

Dag beste , 

 

ik heb me factuur gekregen en zie dit plots omdat ik paar keer de klantenservice had gestuurd doordat me internet niet functioneerde en ik niet wist wat er aan de hand was , als dit zo word aangerekend doordat ik een probleem heb gehad en niks anders kan doen om de klantenservice te verwittigen en uiteindelijk 60€ bij moet betalen voor niks zou ik graag willen overstappen als dat zo is ...

@Maryam06012003 

kan je in je profiel je klantgegevens invullen?

wanneer de lijn onderbroken werd omwille van een openstaande rekening zijn er al verwittigingen aan vooraf gegaan.

Excuses als je die niet hebt ontvangen?

Voor een technisch probleem worden er geen eenmalige activeringskosten geteld.

We willen nakijken wat er bij jou precies is gebeurd.

Vul je dan je klantgegevens in in je profiel?

 

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

 

groetjes

Tina


@Maryam06012003  Ik heb je deze eenmalige kosten gecrediteerd, eenmalig. Heb je al gedacht aan een automatische overschrijving?

 

 


Reageer