Skip to main content

Vanochtend ontving ik een onverwachte factuur met het nummer 7347573575. Ik belde de klantenservice om opheldering te vragen over de aard van deze factuur. In eerste instantie werd mij verteld dat het te wijten was aan een te late betaling, maar dat bleek niet het geval te zijn, aangezien ik altijd vooruit betaal.

Na ongeveer 5 minuten wachten werd mij medegedeeld dat ik vorige maand mijn telefoonnummer opnieuw moest activeren en hiervoor €59 moest betalen. Ik legde uit dat ik in september via de chat contact had opgenomen met de klantenservice om een van mijn twee nummers over te zetten naar een prepaidkaart en het andere nummer te behouden. Een uur later waren beide nummers echter buiten gebruik.

Na contact opgenomen te hebben met de klantenservice, werd mij verteld dat het een vergissing was en dat beide nummers binnen 48 uur opnieuw geactiveerd zouden worden. Een dag later waren de nummers inderdaad weer operationeel, tot ik vandaag de factuur ontving.

Bij het uitleggen van deze situatie aan de dame aan de telefoon, reageerde ze met de bewering dat ik zelf de aanvraag via internet (chat) had gedaan, foute ligt aan persoon die heeft verkeerd begrijpen, dat gaat om een nummer maar geen 2 nummers!

 

.Ze verklaarde dat ze op haar "niveau" niets kon doen en dat ik de factuur moest betalen.

Heeft iemand ooit een soortgelijk probleem gehad? Eerlijk gezegd gaat het niet zozeer om het betalen van de factuur, maar om het principe. Als ik moet betalen voor een fout die niet de mijne is, overweeg ik serieus om over te stappen naar een concurrent, ondanks dat ik tot nu toe nooit problemen heb gehad met Proximus.

@ELmr 

Om dit te kunnen nakijken hebben we je klantgegevens nodig

Kan je je forum profiel verder aanvullen?

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

we wachten op je feedback  :-)

 

groeten

Tina


@ELmr

Om dit te kunnen nakijken hebben we je klantgegevens nodig

Kan je je forum profiel verder aanvullen?

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

we wachten op je feedback  :-)

 

groeten

Tina

Hallo Tina, 

 

bedankt voor uw reactie. 
 

ik heb mijn profiel aangepast. 
 

Mvg


Dag @ELmr negatieve aanrekening 7393347912 werd opgemaakt, onze excuses voor de vergissing. Groetjes, Heidi


Dag @ELmr negatieve aanrekening 7393347912 werd opgemaakt, onze excuses voor de vergissing. Groetjes, Heidi

Dag Heidi,  heerlijk bedankt. 
 

Mvg