Vraag

E-mailadres wijzigen voor factuur.

  • 10 December 2019
  • 5 reacties
  • 367 Bekeken

Hallo, ik krijg mijn facturen via email maar ik wenst mijn email adres te wijzigen. Hoe kan ik het veranderen?


5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Ter info:

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_email/particulieren/support/myproximus-en-facturen/factuur-en-betalingen/factureringswijze/uw-factuur-of-aanrekening-naar-een-ander-e-mailadres.html

 

 

Deze pagina heb ik inderdaad ook gevonden. Echter het e-mailadres (gebruikersnaam) is correct. Mijn factuur komt op een ander e-mailadres aan en het is dit adres dat gewijzigd dient te worden.

Dit is niet de eerste keer dat dit probleem voorvalt maar de proximus medewerkers kunnen dit wel voor u doen als ze de draad hier oppakken

Reputatie 7
Badge +4

Deze pagina heb ik inderdaad ook gevonden. Echter het e-mailadres (gebruikersnaam) is correct. Mijn factuur komt op een ander e-mailadres aan en het is dit adres dat gewijzigd dient te worden

 

Vraag: indien login e-mailadres MyPx ok is en e-mailadres factuur niet correct is, is het niet mogelijk in MyPx - Mijn facturen - Instellingen per betrokken te wijzigen e-mailadres te corrigeren naar uw MyPx e-mail login adres?

Reputatie 7
Badge +3

@rbiesmans Indien dit nog niet gelukt is, mag je me gerust een privébericht sturen met je gegevens en het correcte e-mailadres. Dan pas ik het voor je aan. Groetjes, Antonella

Reageer