Vraag

dubbele betaling op verschillende rekeningen van Proximus

  • 2 February 2022
  • 1 reactie
  • 166 Bekeken

Op 15 december heb ik mijn maandelijkse betaling uitgevoerd. Normaal ontvang ik via Zoomit of via een mailbericht alle gegevens, maar deze keer ontving ik niks. Ik heb dan maar gezocht naar de bankrekening van Proximus, maar mij totaal vergist : ik stortte 79.48 euro op rekening BE31 4354 1116 1155 (Proximus Mobile) KREDBEBB. Ik had geen gestructureerde mededeling en heb dan maar ingevuld: “Geen gestructureerde mededeling gekregen. Moest vandaag betaald zijn. Bankreferentie : 2112151442267763.

Diezelfde dag nog heb ik toch nog de correcte gegevens gevonden en nogmaals een betaling gedaan : deze keer op rekening BE82 2100 0008 8968 met mededeling 715/2583/73563 (GEBABEBB). 

Ik had gehoopt dat mij het bedrag vanzelf zou teruggestort worden, maar tot op heden is dat nog niet gebeurd. 

Kan u dit nagaan en mij vertellen hoe ik 79.48 euro kan terugkrijgen?

Van harte dank,

Roger De Knijf 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Roger De Knijf we hebben 1 betaling gebruikt om aanrekening 7152583735 van 05/12/2021 dicht te boeken. De tweede betaling werd intussen gebruikt om aanrekening 7226190370 van 01/01/2022 gedeeltelijk te betalen. Omdat het bedrag van deze laatste aanrekening 2 EUR hoger was, blijft er nog 2 EUR te betalen. Ik verstuur je een overzichtje per mail! Groetjes, Heidi

Reageer