Skip to main content

Hallo,

Kan er iemand van de Proximus-medewerkers ons abonnement/pack eens doornemen of dit nog steeds voldoet aan ons verbruik aub? Ik zou een eerlijke uitleg krijgen of ons pack nog up-to-date is. Gezien wij nog in bijberoep zelfstandig zijn en niet meer in hoofdberoep.

Alvast dank bij voorbaat.

Dag @jhl op je laatste factuur staat dat jullie gebruik maken van de ‘tariefformule waarmee u het meeste voordeel geniet voor uw gesprekken via Proximus (situatie op 13/10/2023). Maar je mag altijd bellen naar onze klantendienst als er recent een wijziging gebeurde en/of er eventueel een aanpassing nodig is! Groetjes, Heidi


Dag @jhl op je laatste factuur staat dat jullie gebruik maken van de ‘tariefformule waarmee u het meeste voordeel geniet voor uw gesprekken via Proximus (situatie op 13/10/2023). Maar je mag altijd bellen naar onze klantendienst als er recent een wijziging gebeurde en/of er eventueel een aanpassing nodig is! Groetjes, Heidi

Dank u voor de reactie, er zijn geen wijzigingen.