Beantwoord

Diverse betalingen van €4,99

  • 20 June 2022
  • 3 reacties
  • 703 Bekeken

Sinds mijn aanrekening van mei 2022 zie ik dat er met regelmaat van de klok bedragen van €4,99 aangerekend worden op naar van ‘Winsports Belgium’ (Een dienst door derden?). Ik heb mij nergens bewust op ingeschreven of mijn tariefplan gewijzigd.

Kan dit nagekeken worden?

Klantnummer: 615******

icon

Beste antwoord door AntonellaD 21 June 2022, 14:39

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@TomDV Ik heb  antwoordelementen gevraagd aan de derde dienst via dossier 50859713. Zodra ik antwoord heb, laat ik je iets weten. Ik zie dat je vandaag zelf al de blokkeringen voor derde diensten hebt geactiveerd via MyProximus , hetgeen al heel goed is. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@TomDV Volgens de antwoordelementen dat ik mocht ontvangen van Content Trend Platform S.L. in verband met de aanrekeningen van Winsports Belgium werden de sms’en in het Frans verstuurd. Om deze reden heb ik een volledige terugbetaling aangevraagd van de aangerekende bedragen. Content Trend Platform S.L. is hiermee akkoord gegaan.
De terugbetaling zal gebeuren op dezelfde manier als de aanrekeningen. Content Trend Platform S.L. (Winsports Belgium) zal een negatief Statement aanmaken dat met de volgende Proximus aanrekening zal worden meegestuurd. Dit bedrag zal op de Proximus aanrekening waarmee ze wordt meegestuurd worden verrekend. De verrekening kan nooit met terugwerkende kracht gebeuren.
Voor jou betekent dit specifiek dat je op de volgende factuur opnieuw 3 aanrekeningen van Winsports Belgium zult terugvinden samen met een terugbetaling van alle 8 transacties.
Groetjes,
Antonella

@AntonellaD Je bent een heldin! Dankjewel wel voor deze service!

Reageer