Vraag

demongames Fraude

  • 13 August 2021
  • 4 reacties
  • 758 Bekeken

Beste, 

 

Zoals andere klanten van jullie heb ik ook het probleem van Demon Games. Ondertussen al 4 keer aangerekend door hen.

 

Ondertussen heb ik mijn normale betaling uitgevoerd. Gelieve de bedragen van de facturen weg te nemen!

 

 


4 reacties

FYI: best ook zelf klacht indienen bij hen, zij zijn verplicht te antwoorden indien zij dit niet doen kan Prox een klachtendossier opstellen tegen hen

→ Bij wie kun je terecht over diensten door derden? | Proximus

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.

Je kunt deze diensten →  blokkeren .

Reputatie 7
Badge +3

@Aminzartab 

Hou je ons op de hoogte als je niet correct wordt geholpen bij Demon Games ? Dan dienen we een klachtenformulier in.

groeten

Tina

Kan iemand me zeggen naar welk nummer ik STOP moet sturen om het ongevraagd abonnement op Demon Games stop te zetten?  Blijkbaar krijg je een sms als jet het abonnement ongewenst activeert maar dat heb ik niet ontvangen.  Dus dringend op zoek naar dat nummer (waarschijnlijk iets met 8000).

 

Reputatie 7
Badge +3

@elkesmailtjes@yahoo.com 

zoals ook hierboven vermeld: je kan een klacht indienen via hun mail of bellen:

https://www.proximus.be/support/nl/id_sscr_3rd_party/particulieren/support/facturen/facturen-beheren/klacht-over-je-factuur/bij-wie-kun-je-terecht-over-diensten-door-derden.html

demon games  PM Connect LTD   help.be@pmconnect.co.uk    0800 20 567

dit zijn de gegevens van de firma Demon Games

Ze verplicht aan je verzoek tot stopzetting gevolg te geven.

Indien er problemen blijven, kunnen wij ondersteuning bieden en laat je het ons weten.

vriendelijke groeten,

Tina

Reageer