Beste heb van 2 april Proximus opgezegd buiten 1 mobiel nr die blijf ik behouden waarom krijg ik er geen bericht van
Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen meer informatie geven, als ze maandag de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Dit is een publiek Forum, zéér onverstandig om hier uw privé gegevens te delen.
Gans de wereld kan jouw naam zien, je adres, je telefoonnummer, je GSM nummer,je e-mail adres en je PX klantennummer.
Eigenlijk onbegrijpelijk hoe losbandig mensen nog omgaan met hun privé gegevens, en dan verwonderd zijn dat er (identiteits-) fraude gepleegd wordt .
Dag
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.