Vraag

decoder en korting

  • 17 January 2022
  • 4 reacties
  • 46 Bekeken

Reputatie 2

Beste,

 

Wilde graag wat meer info over mijn rekening?

Eerst wordt mijn korting voor trouwe klant stopgezet. 

En nu op de laatste factuur wordt ook de korting van de tweede decoder stopgezet. 

Vraag mij eigelijk af of dat allemaal zo maar mag.

Zonder de klanten daar van op de hoogte te brengen. 

Had toch graag een woordje uitleg over.


4 reacties

FYI: i.v.m. de prijverhoging werd dit gemeld op je factuur 

zie :→ Tarieven | Proximus

 

Reputatie 2

Martin.

Bedankt voor u reactie. 

Heb u link gevolgd en gezien dat de korting voor 1 extra decoder stop gezet wordt.

En daarom stel ik nu deze vraag aan Proximus. Hoe dat het eigenlijk komt dat ik zo n duur abonnement heb. Want als ik naar de lijst kijk met de aanpassingen voor de prijsverhoging zie ik dat ik de duurste heb.

Terwijl dit in oktober 2020 dit pakket het voordeligst voor mij was gezegd zijnde door een collega die aan huis komt.

Want zie in jullie prijslijst van de packs  staan . Internet+ telefonie + tv oude prijs 61,99 euro nieuwe prijs 62,99 euro. En ik voor mijn internet+ telefonie + tv 70,99 euro deze prijs is zonder de extra decoder.

Kan iemand mij daar een woordje uitleg over geven.

Waar het verschil zit.

Want  zou dan toch graag willen dat dit wordt aangepast.

 

Reputatie 5
Badge +3

Vind het inderdaad overdreven dat Prox voor de 2de decoder opeens 8€ vraagt, voorheen was het de helft dan naar 6€ en nu terug naar 8€

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @GommersS ik heb onze commerciële dienst gevraagd om je te contacteren! Groetjes, Heidi

Reageer