Beantwoord

Dataphone

  • 24 April 2018
  • 2 reacties
  • 5077 Bekeken

wat is het nut van dataphone.
ik heb een bizz all in abonnement aangevraagd. hierbij wil ik een samsung s9 kopen.
ik heb 5 gb verbruik en onbeperkt bellen en smssen, waarom moet ik dan nog kiezen voor een extra dataphone optie?
als ik de optie 2 gb neem betaal ik maandelijks 26 euro meer volgens een proximus winkel? dit gedurende 24 maand en een éénmalige opleg van 247 euro? in de winkel is het zelf 299 euro opleg?
als ik alles optel kom ik nadeliger uit?

kan iemand dit verduidelijken?
icon

Beste antwoord door LorentzV 26 April 2018, 11:40

Bekijk origineel

2 reacties

Ter info: mss heb je ondertussen hier al iets aan > https://nl.forum.proximus.be/search?q=dataphone
Reputatie 6
Badge +3
Goededag,

De DataPhone is een verplichte bijkomende dienst bij contracten van bepaalde duratie. Deze bepaalt dan welke korting jij krijgt op het GSM toestel en dient ongewijzigd te blijven gedurende 2 jaar.

Voorbeeld:
Indien je een Bizz Mobile M al hebt (€23/maand excl. BTW) en je neemt de Samsung Galaxy aan €247,11 excl. BTW/maand, betaal je dan een extra van €16,53 excl. BTW/ maand gedurende 24 maanden waar je dan ook 2GB extra bij krijgt. In totaal betaal je dan €643,83 omwille van het toestel en krijg je 2GB extra op jouw abonnement.

Groetjes,
Lorentz.

Reageer