Vraag

datalimiet overschreden

  • 30 March 2023
  • 4 reacties
  • 100 Bekeken

Beste, hoe kan het zijn dat ik op nog geen 5 minuten tijd aan 50 euro extra zit voor nog geen 500 MB? Terwijl ik hierover pas een eerste waarschuwingsbericht van 10 euro extra krijg pas nadat ik al 50 euro heb verbruikt????? Dit wil dan toch zeggen dat jullie ons veel te laat verwittigen! Ook is er nergens een functie te bekennen om de data gewoon uit te schakelen wanneer deze over de limiet zou gaan. Voor alles zijn er extra functies maar voor het vermijden van extra kosten niet 🤔. 


4 reacties

Ter info en in afwachting van een reactie van een PX forummedewerker :

Per megabyte mobiele data die je verbruikt buiten je bundel betaal je 10 cent.
Als je een mobiel abonnement hebt in een Flex-pack, krijgt geen extra kosten aangerekend voor verbruik buiten bundel. 

TIP:  Omdat de PX forummedewerkers dit zouden kunnen natrekken, als ze de draad hier  opnemen en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Beste, 

10 cent per megabyte is gewoonweg belachelijk! 
Het is ook niet zo dat ik de enige ben die dit probleem heb of al heeft gehad.

een functie zoals “dataverkeer afsluiten nadat je limiet werd overschreden” zou dan zeker op zijn plaats zijn in jullie app. 
Dit geeft mij in ieder geval een hele goede reden om naar een andere provider over te schakelen aangezien Proximus allesbehalve de goedkoopste is.

Bedankt voor uw reactie

 

@Timdirven Dan kun je mss beter “full control” nemen 

zie → Veelgestelde vragen over gsm-abonnementen > onder “full control” 

Reputatie 7
Badge +3

@Timdirven  Ik kan helaas niets nakijken met de gegevens wat je onder je profiel zet. Het  is inderdaad zo hetgene @Martin laat weten, als je kiest voor een Full Control ga je dit niet hebben.

Reageer