data afgesloten na te laat betalen factuur

  • 18 October 2023
  • 5 reacties
  • 76 Bekeken

Mijn GSM (via de werkgever) is afgesloten. Er is geen dataverbruik meer mogelijk. Ik kan nog wel gebeld worden en via mijn wifi werkt alles normaal.

 

Ondertussen is de betaling al 9 dagen geleden gedaan.

 

Als ik het gratis hulpnummer van Proximus bel, wordt er gevraagd of ik bel ivm het volgende nummer 0479/xx xx xx (mijn nummer). Als ik dan bevestig, wordt de verbinding verbroken (al 2x).

Als ik me wil registeren via deze website, blijft hij hangen.

 

Hoe moet dit opgelost worden? 

 

bedankt.


5 reacties

Er zijn wel voor het ogenblik problemen met het bereiken van sommige PX webpagina’s maar als de PX Forummedewerkers hier langs komen horen we wel of er iets aan de hand is.

bvb ook hier een probleem
proximus.be is NIET-ACTIEF

Onze server in de VS heeft geen toegang tot je website, er is waarschijnlijk iets mis…

proximus.be server kan overbelast, offline of onbereikbaar zijn door een netwerkprobleem, storing of website onderhoud....Controleer later de status van de site nogmaals

Reputatie 7
Badge +3

@azerty123 Als het gsm-nummer op uw werkgever zijn naam staat,dan kan deze best contact opnemen met zijn betrokken klantendienst.Wij hebben spijtig geen toegang tot die gegevens.Groetjes,Joel

Er zijn wel voor het ogenblik problemen met het bereiken van sommige PX webpagina’s maar als de PX Forummedewerkers hier langs komen horen we wel of er iets aan de hand is.

bvb ook hier een probleem
proximus.be is NIET-ACTIEF

Onze server in de VS heeft geen toegang tot je website, er is waarschijnlijk iets mis…

proximus.be server kan overbelast, offline of onbereikbaar zijn door een netwerkprobleem, storing of website onderhoud....Controleer later de status van de site nogmaals


Hier is het forum de enige PX pagina die werkt 🤓 Welke browser maakt niet uit.
Maar wel een maar dan beeldvullend PX logo bovenaan, op mijn17” laptop 3x page down klikken voor ik letters zie komen 😯

Is het bij u dan nog niet allemaal opgelost, hier ondervind ik geen problemen meer.

Neen, nog altijd hetzelfde.
Met Firefox een blanco pagina en ddit bij gebruik van Edge en Chrome

 



En zo opent het forum:
 

 

Reageer