@Mommy1234
Ter info: Forum Profiel
klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen, en
> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten
Beste,
kan je je forum profiel verder aanvullen? Zeker ook het betrokken gsm nummer….Dan kunnen we nakijken wat er gebeurd is.
Groeten
Tina
Pas 1 week bijOroximus en ben ook (mijn zoon)plots 100€ schuldig aan Proximus. Van zijn vaste data is maar een mb afgegaan. Welke instellingen om dit te voorkomen.
Ter info: Forum Profiel
klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen, en
> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten
Ook voor jou: graag je profiel aanvullen en zeker het betrokken nummer vermelden, dan kunnen we nakijken wat er gebeurd is.
groeten
Tina
@Mommy1234
Het betrokken gsm nr heeft een abonnement dat toelaat na je bundel data te blijven verbruiken tegen betaling..
Op de laatste dag van de maand zijn de vermelde kosten gemaakt. Een update misschien die via Data is gegaan ipv via Wifi?
je kan je gsm zo instellen dat updates enkel via wifi of na verwittiging mogen gebeuren.
Je kan van dit abonnement ook een full control maken?
Je hebt verschillende sms gehad om te verwittigen dat data bijna op zijn? Dan kan je data bijkopen…
groeten
Tina