Beste,
De klantenservice bij Proximus is erg slecht en zelfs triest te noemen.
De hoorn inleggen, onbeschoft reageren zijn niet ongewoon.
Loze beloftes en geen reactie op mail ook niet.
Ik ga de details besparen.
Ik verwijs daarom naar: Formal complaint Proximus - [Case:47503400]
En klacht: https://www.test-aankoop.be/klagen/mijn-klachten/uw-klacht?referenceId=CPTBE01199584-82
Concreet en kort:
Ik heb recht op een creditnota van 49.99 € voor diensten van derden die geannuleerd zijn door de Google Playstore.
Zie screenshot:

Ik begrijp eigenlijk niet waar het zo misloopt en dit zo moet gaan.
Alle informatie staat in de formal complaint van Proximus alsook het ticket bij Test aankoop.
Graag daar alle informatie uithalen, ik ga deze niet blijven aanleveren.
Het is duidelijk wat er moet gebeuren, en dat is een credit nota aanleveren.
Wanneer krijg ik mijn creditnota?
Een compensatie voor de geleden schade en enorme tijd lijken mij ook op zijn plaats.
Ik wordt hier graag over gecontacteerd (op mail, telefonisch wordt er vanalles gezegd, maar dat kan ik niet bewijzen natuurlijk).
Steve.