Vraag

chance game call

  • 3 October 2019
  • 10 reacties
  • 405 Bekeken

Ik stel vast dat er 9,42€ van mijn proximus factuur gegaan zijn. Ik heb geen weet van wie of wat dit is. Ik heb niets aangekocht of heb geen games gespeeld of verdachte sites bezocht. Er staat ook geen oproepnummer of meer gegevens bij. Ik denk dat dit oplichting betreft en vraag me af wat ik hieraan kan doen? Kan ik meer gegevens ontvangen van deze ‘firma’? Kan ik dit blokkeren? Kan ik mijn geld terugkrijgen?

10 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hey Engeltjen66,

Kan je je profiel updaten met de betrokken klantgegevens zodat we dit verder voor je kunnen nakijken?

Groetjes IngeDc
Inge, ik heb een abonnement via mijn werkgever dus ik denk dat ikzelf geen Klantnummer heb. Hebt u een mailadres zodat ik de betreffende factuur kan doorsturen?
Hey Engeltjen66,

Kan je je profiel updaten met de betrokken klantgegevens zodat we dit verder voor je kunnen nakijken?

Groetjes IngeDc

Dit staat op mijn factuur. Ik hoop dat je hiermee voldoende info hebt.
Dit staat op mijn factuur. Ik hoop dat je hiermee voldoende info hebt.
Indien nodig kan ik je de volledige factuur overmaken.
Reputatie 5
Badge +2
Hey Engeltjen66,

Dat lijken me alvast geen Proximus facturen zelf. Kan je anders even je gsm nummer invullen op je profiel, dan kan ik daarmee aan de slag.

Groetjes IngeDc
Hey Engeltjen66,

Dat lijken me alvast geen Proximus facturen zelf. Kan je anders even je gsm nummer invullen op je profiel, dan kan ik daarmee aan de slag.

Groetjes IngeDc

mijn gsm nr werd aan
mijn profiel toegevoegd.
Reputatie 5
Badge +2
Hey Engeltjen66,

Betreft dit verbruik op een reeds lopende factuurperiode of een periode die al afgesloten is? Het probleem is namelijk dat ik aan de hand van je oproepnummer enkel het algemene klantnummer van je werkgever kan opvragen, dus niet de aanrekening die zij alsnog aan jouw overmaken.
In deze situatie zou je je moeten richten tot de verantwoordelijke voor de Proximus abonnementen van je werkgever
.
Groetjes IngeDc
Het is een factuur voor de periode 4/8/19 tot 3/9/19. Zoals vermeld op de voorgaande foto. Kan u mij zeggen wie dan deze verantwoordelijk betreft?
Reputatie 5
Badge +2
Engeltjen66,

Tot de facturen die je per foto hebt gezonden kunnen wij helaas niet aan. Deze worden door je werkgever zelf opgemaakt. Je werkgever maakt in principe gebruik van een sociaal secretariaat waar je terecht kan met de vragen betreffende je abonnement.

Groetjes IngeDc

Reageer