Skip to main content

We hebben gisteren pas van jullie de factuur gekregen van 99 euro van onze LG  TV. (black friday actie).

Echter is de link niet meer actief om de cashback aan te vragen. We hebben gisteren via telefoon en chat dit proberen op te lossen, maar na 2 uur wachten en oneindeloze doorschakelingen was de fun er wel een beetje af.

 

Kunnen jullie dit alsnog in orde brengen?

FYI: Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten, bv i.v.m. je vraag.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.


@deedee78 Dossier 49832022 is aangemaakt.Ik volg het op en hou u verder op de hoogte.Groetjes,Joel


@deedee78 Ik heb vandaag de nodige info ingesproken op het AA van uw gsm.Groetjes,Joel


Reageer