caschback s21

  • 10 April 2021
  • 2 reacties
  • 70 Bekeken

Toen ik vandaag de gegevens wou ingeven voor de cashback-actie voor de Samsung S21 die ik via Proximus kocht, werd het EAN-getal niet herkend. Ik nam contact op met hun klantendienst, en zij wisten met te vertellen dat mijn toestel niet deelneemt aan de actie. Voor verdere informatie moest ik Proximus contacteren. Ik heb de GSM via de actie van Proximus besteld, en kan geen voorwaarden vinden waardoor ik plots niet in aanmerking zou komen. Via de chat-functie van Proximus krijg ik geen reactie. De 100€ cashback was voor mij de dealbreaker om dit toestel te kopen, i.p.v. een herstelling te laten uitvoeren aan mijn vorige Smartphone. Kan via dit forum iemand bekijken wat er misgegaan is, waardoor mijn toestel niet in aanmerking komt voor de cashback? Ik wil gerust meer info over klantennummer e.d. geven in een privé-bericht.


2 reacties

@Bjorn evrard Het is niet het EAN-nummer uit de doos, maar deze die staat op de factuur of bestelbon

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Bjorn evrard is dit intussen in orde? Indien niet, vul je dan het profiel hier verder aan met klantgegevens voor nazicht? Groetjes, Heidi

Reageer