Vraag

bonusfilm werd aangerekend

  • 9 December 2022
  • 2 reacties
  • 233 Bekeken

Onlangs keken we nog eens naar een film uit de catalogus, aangezien ik nog 5 bonusfilms staan had. Nu zie ik dat deze aangerekend werd op de factuur. Graag een rechtzetting hiervoor.


2 reacties

FYI:  Best hiervoor zoveel mogelijk (privé) gegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent). Trouwens met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel door Proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden, (bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is. Zodat de Proximus forummedewerkers (moderators) hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad terug opnemen maandag.

NB: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.

Reputatie 7
Badge +3

@69katifel 

Als je ingelogd bent via pickx is het volgende belangrijk:

Heb je gekeken nadat je gehuurd hebt met filmcredit?

niet alle films zijn zo te bekijken

We zullen dit verder regelen als comm. geste…

groeten, 

tina

Reageer