Beste,
ik kocht vorige week een iphone 14 aan maar heb tevergeefs mijn ticket verloren. Is het mogelijk dit opnieuw aan te vragen? Heb deze aangekocht in de shop te Kortrijk.
Mvg
Laurent Geers
klantnummer staat in mijn profiel
Beste,
ik kocht vorige week een iphone 14 aan maar heb tevergeefs mijn ticket verloren. Is het mogelijk dit opnieuw aan te vragen? Heb deze aangekocht in de shop te Kortrijk.
Mvg
Laurent Geers
klantnummer staat in mijn profiel
TIP: Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze morgen de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.
je hebt sowieso in je mail dd 12-4 een bewijs van aankoop met contractgegevens van het toestel met abonnement.
Ik vraag na of er nog een apart kasticket te bekomen is.
groeten
Tina
Hebt net nog eens mn mail gecheckt maar heb dit niet ontvangen. Kunt u ervoor zorgen dat ik deze via mail krijg aub?
Alvast bedankt.
de mail van toen is herverzonden
via shop ook een kopie ticket bekomen: is doorgestuurd via private message en via mail.
groeten
Tina
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.