Vraag

BETALING

  • 27 July 2022
  • 7 reacties
  • 362 Bekeken

Beste,

 

Zou ik een afbetalingsplan kunnen krijgen voor mij openstaande schuld van 329,33 euro in 2 keer?

 

Eerste betaling zou ik donderdag 4/8 doen en de tweede 11/8.

 

Mijn klantnummer is 6169XXXX

 

 


7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Joris2018  Het plan zal aangemaakt worden, je krijgt hier bericht van . Groetjes Luc

Beste, mijn moeder haar contract is stopgezet wegens niet betalen van 3 maand en er was nog iemand aan verbonden met haar abonnement. De kosten zijn in 3 maand 1300?!? Euro geworden. Is her niet mogelijk om een afbetalingsplan aan te vragen of dit ad te betalen dringend aangezien het contract ook is stopgezet. Zouden niet willen dat het naar de deurwaarder gaat  en zo weer extra kosten te betalen @Luc.M 

@Motjeee Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze morgen de draad hier terug opnemen, om meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Beste, mijn moeder haar contract is stopgezet wegens niet betalen van 3 maand en er was nog iemand aan verbonden met haar abonnement. De kosten zijn in 3 maand 1300?!? Euro geworden. Is her niet mogelijk om een afbetalingsplan aan te vragen of dit ad te betalen dringend aangezien het contract ook is stopgezet. Zouden niet willen dat het naar de deurwaarder gaat  en zo weer extra kosten te betalen @Luc.M 

 

@Motjeee Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze morgen de draad hier terug opnemen, om meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Beste, mijn moeder haar contract is stopgezet wegens niet betalen van 3 maand en er was nog iemand aan verbonden met haar abonnement. De kosten zijn in 3 maand 1300?!? Euro geworden. Is her niet mogelijk om een afbetalingsplan aan te vragen of dit ad te betalen dringend aangezien het contract ook is stopgezet. Zouden niet willen dat het naar de deurwaarder gaat  en zo weer extra kosten te betalen @Luc.M 

 

Voila is aangepast :)

Reputatie 7
Badge +3

@Motjeee 

ik mis een cijfer in het vermelde klantennummer! in je profiel?

kan je nakijken? En dat is dan ook het klantennummer waar je graag een afbetalingsplan voor wil?

Zet even in het ticket over hoeveel (redelijke) maanden? bedrag? gewenste betaaldag in de maand?

Dan kijken we wat haalbaar is…

groeten,

Tina

@Motjeee

ik mis een cijfer in het vermelde klantennummer! in je profiel?

kan je nakijken? En dat is dan ook het klantennummer waar je graag een afbetalingsplan voor wil?

Zet even in het ticket over hoeveel (redelijke) maanden? bedrag? gewenste betaaldag in de maand?

Dan kijken we wat haalbaar is…

groeten,

Tina

Hey heb het aangepast :) 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Motjeee je vraag is onder dossiernummer 52342106 doorgegeven aan onze financiële dienst. Zij zullen je verder informeren. Groetjes, Heidi

Reageer